M

Mahogney

Jag ska träna för första gången i grupp på min fyra åring :eek: E ganska nervös för hon kan "explodera" Ibland.!!! åå nervösss :cry:
 
Sv: Träna

Bara de andra känner till att du sitter på en unghäst och hjälper dig genom att hålla avstånd så går det säkert jättebra!!

Lycka till!!

/Timsetim
 
Sv: Träna

oj förstår att du är nervös !

den kommer säkert vara lite vild, så varna de andra och håll i hatten så går det nog bra!
 
Sv: Träna

Mahogney skrev:
Jag ska träna för första gången i grupp på min fyra åring :eek: E ganska nervös för hon kan "explodera" Ibland.!!! åå nervösss :cry:


Nu har jag tränat och det gick JÄTTE bra hon var jätte lugn och fin!
bockade ganska mycket i början (innan vi hade börjat hoppa) men gud jag är så nöj!!!! :love:
 
Sv: Träna

Idag ska jag träna igen dock markarbete men det är roligt det med!!1 tror att det kommer att gå bra !!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Är ordentligt nervös. Är tvingad att ta med hunden när jag åker till residensstaden imorgon. alternativet är att lämna honom hemma i...
Svar
18
· Visningar
2 090
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 037
Senast: tuaphua
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 514
Senast: Stereo
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Boräntorna
  • Sminktråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp