Tränare runt Uppsala...

Black

Trådstartare
Jag undrar vilka ni som bor runt Uppsala tränar för och hur länge ni har gjort det och hur långt ni har kommit?
:bump:

S

Sudd

Tränar för Lisa Buldoc i Alunda, hon är super...! Ja hur långt vi har kommit..ja vi tävlar på D-nivå och det går väl snyggt och halvbra i alla gångarer..men vi har en hel del att jobba på. Det som är bra med Lisa är att hon alltid har nya övningar att ge man fastnar inte i ett mönster liksom.

N

nine

Jag började med western ridning i augusti detta år. Har ridit traditionellt tidigare. Jag rider för Conny Nilsson, Rasbo, (Nilsson Quaterhorses) och är mycket nöjd med det.

Black

Trådstartare
Ok, det låter ju bra. Vad har du för hästras och är det någon speciell gren du har tänkt dig?
:banana:

N

nine

Jag har ingen egen häst. :( Men om jag skaffar en blir det ett litet quatersto! Och då skulle jag nog prova att tävla i olika grenar,tex pleasure, western riding. Reining är ju jättekul om man har en bra häst! Just nu håller jag bara på att lära mig grunderna i western ridning. Du då? Har du egen häst som du tävlar?

E

Emelyne

Hej! själv bor jag i dalarna, men jag brukar jobba åt conny nilsson, bla i sommras och på tävlingar. sen så kommer han att komma upp till mig och träna en gång i månaden.
MVH Emelyne :cool:
gå in på min hemsida så kan ni läsa mer.

Liknande trådar

Kropp & Själ i oktober -21 opererade jag bort en stor hjärntumör på 7*7cm, visste inte att jag hade en, den upptäcktes 3v innan av att jag fick ett...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 191
Senast: GoldieII
·
Kultur Jag är ju mycket intresserad av arkeologi, på hobbynivå. Läser och lyssnar allt jag kommer över, och älskar att besöka platser med...
Svar
17
· Visningar
573
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan hej! jag undrar om det är värt att köpa hästtransport om man inte åker runt med hästen så mycket. det är ju inte gratis direkt om man...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 662
Senast: Marty
·
Träning Hej! Jag har för en månad sen skaffat en islandshäst på foder. Problemet är att han är väldigt krånglig när det kommer till att göra...
Svar
5
· Visningar
776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att vara jag
  • Vad gör vi? Del CLXXIV
  • Att aldrig få sova

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar