Träning & hälsa del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Törs knappt säga det för jag är så rädd att börja självsabotera :laugh: men jag har smugit igång med träningen igen. Det är otrolig kravlöst, rullar på med mitt program oavsett om det blir två eller 10 dagar mellan passen och lyfter så tungt jag kan typ. Innan har jag alltid börjat programmet från början för att det blivit "fel" och det blev så jävla tråkigt att aldrig komma nånstans. Dagar jag jobbar går jag omkring 8000 steg, lediga dagar ca 1500(nej, det saknas ingen nolla. 1500. Najz.) och det är också så jäkla skönt att helt ha släppt hetsen kring vardagsmotion och shit. Är skivstången upptagen? Tar en maskin som är typ motsvarande. Slut på hantlar? Tar en kettlebell. Trångt vid benmaskinerna? Tar en hantel och kör överkropp i stället för ben. Det är inte så jävla viktigt och det ääär så befriande. Ser till att äta ordentligt också och har en helt annan energi än tidigare när jag försökt träna regelbundet.

Mål: absolut inga förutom att ha en strong waifu/muscle mommy summer.
 
Törs knappt säga det för jag är så rädd att börja självsabotera :laugh: men jag har smugit igång med träningen igen. Det är otrolig kravlöst, rullar på med mitt program oavsett om det blir två eller 10 dagar mellan passen och lyfter så tungt jag kan typ. Innan har jag alltid börjat programmet från början för att det blivit "fel" och det blev så jävla tråkigt att aldrig komma nånstans. Dagar jag jobbar går jag omkring 8000 steg, lediga dagar ca 1500(nej, det saknas ingen nolla. 1500. Najz.) och det är också så jäkla skönt att helt ha släppt hetsen kring vardagsmotion och shit. Är skivstången upptagen? Tar en maskin som är typ motsvarande. Slut på hantlar? Tar en kettlebell. Trångt vid benmaskinerna? Tar en hantel och kör överkropp i stället för ben. Det är inte så jävla viktigt och det ääär så befriande. Ser till att äta ordentligt också och har en helt annan energi än tidigare när jag försökt träna regelbundet.

Mål: absolut inga förutom att ha en strong waifu/muscle mommy summer.
Fyfan vad fint! 🙌
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
87 88 89
Svar
1 761
· Visningar
56 407
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 108
Senast: Miao
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
69 004
Senast: zassoo
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och promenader till löpning och styrketräning - och allt...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
99 171
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp