Träning, hälsa och kost 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, jag såg precis att ett ställe nära mig har längdpremiär 16 oktober på sparad snö. Har nedräkning. Typ det enda som är kul och jag vill göra är åka längdskidor.
 
Usch, stackarna om det är det som de råkat ut för. Då offrar jag med glädje min statistik i så fall.
Ja, det är ju ingen katastrof att bli av med statistiken men det känns tråkigt. Tycker bristen på information från Garmin kanske tyder på att det är nåt sånt det handlar om.
 
Det får bli styrka imorgon istället för väl på gymmet idag ville jag mycket hellre springa. Blev intresserad av pulsträning under Coronan i och med att min puls var så påverkad och behövde vara under kontroll. . Nu hittills i träningen har jag hållt mig till medelintensiv träning för att bygga upp mig igen men idag ville jag köra samma sträcka men i högre tempo så för första gången sen Coronan valde jag och kände mig redo för högintensivt tempo. Blev lite intervaller och tog ut mig rejält. Skönt! Nu ser jag fram emot lite styrka imorgon.

Jag har också Garmin men för mig spelar det ingen roll om datan försvinner
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
88 737
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 511
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp