Träning och hälsa del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jävla tråkigt! Vi kan sura ihop.. tog av gipset i fredags, inte alls bra eller ens lite bättre.. har fått tid till ortopeden om TVÅ VECKOR.. det är snart 6v sen jag skadade mig.. 😳😡

Krya på dig!
Men fy, så tråkigt för dig! Lite framsteg hade man ju velat se såklart. Segt också att behöva vänta två veckor, vad ska du göra under tiden, vila?
 
  • Hjärta
Reactions: WS6
Men fy, så tråkigt för dig! Lite framsteg hade man ju velat se såklart. Segt också att behöva vänta två veckor, vad ska du göra under tiden, vila?
Skittråkigt!
Jag kör på med det som känns bra, fotboll, ridning och löpning typ.. får myror i brallan annars.. 😁🙈 gymmet har jag däremot pausat då risken är att jag hade testat nåt som jag kanske inte borde 😅 vet ju inte exakt vad som är trasigt..

Det är bara att kriga på! 💪⭐
 
I torsdags var det PT-grupp igen, och jag var så sjukt svag i marklyften, det tog bara stopp redan på 80 🤪! Jag var dock rätt illamående under passet, så kan ha varit det… Men satte nytt PB i sittande axelpress med 16 kg hantlar, så det var bra iaf.

Så igår körde jag ett kort och lugnt marklyft&bänkpresspass hemma, där jag körde på med lägre vikter för att bara få in tekniken och känslan i kroppen igen. Det gick bra, då kändes 80 kg rätt lätt igen ✌️!

DD12A6B0-2408-4A6E-880C-5E497B17B6E2.png


Tänker att jag ska köra ett par lågvikt/högre reps-pass till nästa PT-grupp så kroppen håller kvar vid den känslan 💪
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
86 87 88
Svar
1 756
· Visningar
56 182
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
57 159
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd pratar vi om allt från yoga och promenader till crossfit och maratonlöpning. Alla är välkomna, helt oavsett...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
68 961
Senast: zassoo
·
  • Låst
Kropp & Själ I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och promenader till löpning och styrketräning - och allt...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
99 107
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp