Träningskläder

machafuko

Trådstartare
Har fått för mig att börja springa nu till våren och undrar enkelt var jag hittar snygga träningskläder?

Har kollar asos, Zalando och lite andra men inte hittat något som intresserat mig så mycket än. Jag är väl rätt specifik när det kommer till hur de ska se ut. Gillar rosa, men aldrig stark rosa utan mer typ ljusrosa/gammelrosa/puderrosa ish. :angel:

Men vet ni några bra sidor/märken så tipsa gärna så kollar jag igenom utbudet och färgerna hehe.
 
Har fått för mig att börja springa nu till våren och undrar enkelt var jag hittar snygga träningskläder?

Har kollar asos, Zalando och lite andra men inte hittat något som intresserat mig så mycket än. Jag är väl rätt specifik när det kommer till hur de ska se ut. Gillar rosa, men aldrig stark rosa utan mer typ ljusrosa/gammelrosa/puderrosa ish. :angel:

Men vet ni några bra sidor/märken så tipsa gärna så kollar jag igenom utbudet och färgerna hehe.

Jag älskar Aim'n :D
Deras brallor tilltalar mig något enormt 😊
 
Har fått för mig att börja springa nu till våren och undrar enkelt var jag hittar snygga träningskläder?

Har kollar asos, Zalando och lite andra men inte hittat något som intresserat mig så mycket än. Jag är väl rätt specifik när det kommer till hur de ska se ut. Gillar rosa, men aldrig stark rosa utan mer typ ljusrosa/gammelrosa/puderrosa ish. :angel:

Men vet ni några bra sidor/märken så tipsa gärna så kollar jag igenom utbudet och färgerna hehe.

Jag tycker H&M har mycket bra och snyggt! :up:
 
Har fått för mig att börja springa nu till våren och undrar enkelt var jag hittar snygga träningskläder?

Har kollar asos, Zalando och lite andra men inte hittat något som intresserat mig så mycket än. Jag är väl rätt specifik när det kommer till hur de ska se ut. Gillar rosa, men aldrig stark rosa utan mer typ ljusrosa/gammelrosa/puderrosa ish. :angel:

Men vet ni några bra sidor/märken så tipsa gärna så kollar jag igenom utbudet och färgerna hehe.

Handlar mest på Sportshoppen.
Vet inte hur mycket rosa de har.
Men bra träningskläder tycker jag.
 
Jag gillar att prova innan så har blivit team Sportia, Stadium och Intersport. Sen går det ju googla om en nätbutik har ett bättre pris (gör det i butiken redan).

Jag är också ute efter nya träningskläder och främst byxor. Vill ha tights med hög midja. Kanske någon har tips på sådana? Har sett att gym shark har men var hittar jag fler?
 
Jag brukar handla direkt från Reebok, Puma och Nike på nätet. De har stort utbud, outlet med förra årets kollektioner och ofta erbjudande typ 20% på reapriset.
 
Jag har typ 6 par träningsbyxor ifrån hm. Gillar inget annat än seamless och deras är riktigt sköna.
 
Hur är dom i storleken? Är byxan stretchig eller är dom som ett par spanx?

Jag tycker dom är normala i storleken, och dom har stretch. Jag brukar normalt ha L i underdel på träningsbyxor och det har jag på mina aim'n också. Dom är lite stora i midjan men sitter bra på benen och dom åker ändå inte ner. Men jag är bygd med stora lår och rumpa med en midja som är smalare så det är ofta så för mig att byxorna är bra runt låren och lite stort/löst runt midjan.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag tycker dom är normala i storleken, och dom har stretch. Jag brukar normalt ha L i underdel på träningsbyxor och det har jag på mina aim'n också. Dom är lite stora i midjan men sitter bra på benen och dom åker ändå inte ner. Men jag är bygd med stora lår och rumpa med en midja som är smalare så det är ofta så för mig att byxorna är bra runt låren och lite stort/löst runt midjan.

Det viktiga för mig är att dom inte åker ner. Har ett par med låg midja som hamnar vid knäna om jag springer i dom :laugh: Vill ha hög midja och att det är stor rörelsefrihet i kläderna.
Hmm, jag har lite större lår men är rumplös så kanske borde ta den mindre storleken då om midjan är rymlig? Mina mått ligger emellan 2 storlekar ser jag på deras sida.
 
Det viktiga för mig är att dom inte åker ner. Har ett par med låg midja som hamnar vid knäna om jag springer i dom :laugh: Vill ha hög midja och att det är stor rörelsefrihet i kläderna.
Hmm, jag har lite större lår men är rumplös så kanske borde ta den mindre storleken då om midjan är rymlig? Mina mått ligger emellan 2 storlekar ser jag på deras sida.

Dessa har jättehög och bra midja! Det är ett krav för mig också :D Men ja, då hade nog jag gått ner en storlek i så fall. Jag upplever dem som väldigt strechiga jämfört med mina andra från Kari traa, så det borde inte vara något problem att använda dem och känna att dom är följsamma :up:
 
  • Gilla
Reactions: MM
Det viktiga för mig är att dom inte åker ner. Har ett par med låg midja som hamnar vid knäna om jag springer i dom :laugh: Vill ha hög midja och att det är stor rörelsefrihet i kläderna.
Hmm, jag har lite större lår men är rumplös så kanske borde ta den mindre storleken då om midjan är rymlig? Mina mått ligger emellan 2 storlekar ser jag på deras sida.

Jag hade tagit den mindre storleken!
Har både small och medium i mina och upplever att small sitter bättre. M har en tendens att glida ner lite på mig.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag kör mest med Gymshark, Workoutempire och sen Nike. Har en del Adidas och Blacc men de har jag inte till löpning bara gym. Haft Aimn förut men sålde av alla, ska testa en ny modell de fått in nu, kanske gillar den mer.
 
Letat runt på alla sidor ni rekommenderat och gillade bland annat ett par tights från Hm, men de enda som fanns i affär hade sömmen gått upp på så det kändes sådär.

Till slut föll valet på aimn och lovar att skicka update när jag fått hem dem! :D
 
En smula OT men lade precis en saftig beställning hos Aimn, bl a två bh som fungerar som topp på stranden om man med DD vill göra något annat än strosa. Min normala bikiniöverdel tillåter inga vågade skutt om jag inte ska nocka mig själv :D
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 885
Kläder & Bli fin Då mina (numera) punkterade taxöron skvalpar ur bikiniöverdelen och mina bikitrosor modell låga skär in i KS ärret behövs en ny bikini...
Svar
14
· Visningar
1 857
Senast: Whirlie
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 215
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp