Träningskläder

Det viktiga för mig är att dom inte åker ner. Har ett par med låg midja som hamnar vid knäna om jag springer i dom :laugh: Vill ha hög midja och att det är stor rörelsefrihet i kläderna.
Hmm, jag har lite större lår men är rumplös så kanske borde ta den mindre storleken då om midjan är rymlig? Mina mått ligger emellan 2 storlekar ser jag på deras sida.
Dom åker inte ner! :up::) DE har några där det står high waist på, och det är dom jag tagit, sitter fasen som gjutna, de har suttit kvar på på gympass, när jag sprungit och gruppträning! Jag tycker de är helt normala i storlek, så jag hade tagit den storlek du brukar ha. JAg låg också mellan storlekar, men har byxor i bäde undre och övre storleken, och båda sitter bra så :up:
 
Letat runt på alla sidor ni rekommenderat och gillade bland annat ett par tights från Hm, men de enda som fanns i affär hade sömmen gått upp på så det kändes sådär.

Till slut föll valet på aimn och lovar att skicka update när jag fått hem dem! :D

En smula OT men lade precis en saftig beställning hos Aimn, bl a två bh som fungerar som topp på stranden om man med DD vill göra något annat än strosa. Min normala bikiniöverdel tillåter inga vågade skutt om jag inte ska nocka mig själv :D


Har ni fått hem era beställningar?
Och om så, stämmer storleken om man går efter deras måttabell?
Jag har tänkt beställa i en vecka nu är velig av mig :p
 
Fått hem kläderna. Normala storleken passade och de är sköna, men färgkvalitén var ju allt annat än bra. Det ska inte lysa igenom vitt så svarta byxor blir hela dassiga i färgen så fort man rör på sig. Visserligen är insidan vit men för de pengarna förväntar jag mig att de är svarta på utsidan oavsett vilken position jag har. Det räcker alltså med att böja knäet..
Så de åker tillbaka!

(Beror säkert på vilken modell man beställer givetvis men just dessa har de misslyckats med)
 
Fått hem kläderna. Normala storleken passade och de är sköna, men färgkvalitén var ju allt annat än bra. Det ska inte lysa igenom vitt så svarta byxor blir hela dassiga i färgen så fort man rör på sig. Visserligen är insidan vit men för de pengarna förväntar jag mig att de är svarta på utsidan oavsett vilken position jag har. Det räcker alltså med att böja knäet..
Så de åker tillbaka!

(Beror säkert på vilken modell man beställer givetvis men just dessa har de misslyckats med)

Vilken modell beställde du?
 
Vilken modell beställde du?

Från deras samarbeteskollektion med Gina Tricot. Svarta spotless. Toppen blir inte så eftersom man inte rör sig på samma vis som med byxor. Annars var de sköna men föredrar om inte hela rumpan blir vit när jag gör squats O_o :p
 
Från deras samarbeteskollektion med Gina Tricot. Svarta spotless. Toppen blir inte så eftersom man inte rör sig på samma vis som med byxor. Annars var de sköna men föredrar om inte hela rumpan blir vit när jag gör squats O_o:p

Segt. De är ju jäkligt snygga annars!
Tycker att alla mina par är väldigt bra när det gäller det där - även de svarta. Men tror jag sett de prickiga någon gång på bild eller live och också sett att de är lite genomskinliga.
 
  • Gilla
Reactions: MM
Segt. De är ju jäkligt snygga annars!
Tycker att alla mina par är väldigt bra när det gäller det där - även de svarta. Men tror jag sett de prickiga någon gång på bild eller live och också sett att de är lite genomskinliga.

Aimn har gett respons om detta till mig och bekräftar att det blir så på just denna modellen för att de inte kan göra logga + cirkeln runt låret om det inte är på detta tyget. Men sa också att alla deras byxor utan denna modellen av logga blir inte så.
Jag har frågat om det syns lika väl på de rosa och väntar på svar. Jag tänker att rosa borde inte se lika dassigt ut som svart när det drar ut sig lite. De vita prickarna lurar ju ögat lite med. Isf kanske jag testar att beställa hem de rosa istället. Rosa är favvofärgen men tänkte haft ett mörkt set men då får det något annat.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 887
Kläder & Bli fin Då mina (numera) punkterade taxöron skvalpar ur bikiniöverdelen och mina bikitrosor modell låga skär in i KS ärret behövs en ny bikini...
Svar
14
· Visningar
1 857
Senast: Whirlie
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 224
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp