Träningsklocka

Tiffan

Trådstartare
Undrar om det finns en träningsklocka som inte ser ut som en mini tv eller som Withings klockor.
Vill ha en som är lite mer som ett smycke.
 
Sök på hybridklocka / hybrid watch / hybrid smartwatch. Sedan kan man köpa till metallarmband till många vanliga smartwatches också om man tycker att de vanliga boetterna är ok men att det blir plastigt med armbanden som oftast skickas med.
Tack!
 
Bra tråd. Jag söker samma. Jag vill bara veta steg, puls och tid. Resten skiter jag i. Huvudsaken den är smidig, inte för synlig och lätt att använda.
 
Fitbit har nätta modeller och man kan byta armband. Dom har även en med guldband/guldlänkar men den vet jag inte om man kan byta bandet på
 
Jag har en garmin som ser ut som en vanlig analog klocka (man kan välja hur displayen ska se ut). Jag tycker den är fin 😊

1675371782886.png
 
en av de finare jag har sett, går det att få uten så mycket svart?

Jag har också haft en sån (Garmin vivomove heter den). Min var inte svart alls utan hade samma färg på urtavlan som på kanten på bilden ovan.

Jag var dock väldigt missnöjd med min, men det var för att den inte hade grunläggande funktioner som jag vill ha, som gps och möjlighet att göra egna träningsprogram tex. Men snyggheten var det inget fel på :D
 
Jag har också haft en sån (Garmin vivomove heter den). Min var inte svart alls utan hade samma färg på urtavlan som på kanten på bilden ovan.

Jag var dock väldigt missnöjd med min, men det var för att den inte hade grunläggande funktioner som jag vill ha, som gps och möjlighet att göra egna träningsprogram tex. Men snyggheten var det inget fel på :D
Ska ta en titt på den.
 
Jag har också haft en sån (Garmin vivomove heter den). Min var inte svart alls utan hade samma färg på urtavlan som på kanten på bilden ovan.

Jag var dock väldigt missnöjd med min, men det var för att den inte hade grunläggande funktioner som jag vill ha, som gps och möjlighet att göra egna träningsprogram tex. Men snyggheten var det inget fel på :D
Den på bilden är Vivoactive 4s 😊
 
en av de finare jag har sett, går det att få uten så mycket svart?
Man kan designa urtavlan själv, jag har för mig att det går att välja ljus bakgrund men just denna modell har en mörk rand runt urtavlan så jag tycker det är snyggast att ha svart bakgrund. Men smaksak😊
Finns dyrare variant som går att anpassa ännu mer.

Den jag har heter Vivoactive 4s.
 
Man kan designa urtavlan själv, jag har för mig att det går att välja ljus bakgrund men just denna modell har en mörk rand runt urtavlan så jag tycker det är snyggast att ha svart bakgrund. Men smaksak😊
Finns dyrare variant som går att anpassa ännu mer.

Den jag har heter Vivoactive 4s.
Tackar, har en svart som en vän gav mig, men den är så svart.
Gillar att den har vitt armband.
 
Tackar, har en svart som en vän gav mig, men den är så svart.
Gillar att den har vitt armband.
Man kan byta armband på de flesta smartklockor tror jag. Jag har funderat på att köpa ett vit läderarmband. Tycker det är fint att den ör detaljer i roseguld också😊

Jag ville verkligen inte att den skulle se ut som en sportklocka utan gillar att den ser ut som en helt vanlig klocka (iaf med de inställningar jag valt).
 
Man kan byta armband på de flesta smartklockor tror jag. Jag har funderat på att köpa ett vit läderarmband. Tycker det är fint att den ör detaljer i roseguld också😊

Jag ville verkligen inte att den skulle se ut som en sportklocka utan gillar att den ser ut som en helt vanlig klocka (iaf med de inställningar jag valt).
Nej det är en äldre herrmodell och den har något annorlunda system för armbanden. har alla funktioner men jag räknar mest steg.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver en ny träningsklocka. Har en Fitbit Charge 5 som batteriet har lagt av på. Innan dess hade jag en Fitbit Charge 3 och där...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: majola
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
318
Senast: lytesout95
·
Kläder & Bli fin Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 735
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp