Träningskoner

T

Trampe

:confused: Någon som vet var man kan få tag i billiga koner som man kan använda i paddocken till slalom mm. Har sett det på Hööks men vet någon nånannanstans?
Tack för svar! :bow:
 
Sv: Träningskoner

385:- är det styckepris? :eek: :eek: :eek: är dom inte kloka!

jag är ute efter sånna körkoner men det måste väl finnas billigare? någon som vet eller har köpt sådana till billigare pris?
 
Sv: Träningskoner

Jag har köpt på Eko:- förra året. Tror jag betalade 19 kr stycket. De var ganska höga. De fanns i gul, blå och grönt. Hittade de på leksaks avdelningen vid sommarleksakerna.
 

Liknande trådar

Utrustning För mååånga år sedan fick jag ett par uppbindningslinor av en vän som haft dem till sina islandshästar. Jag har aldrig, varken före...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Corax
·
Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Elendil
·
Fordon För mig är det självklart att använda bälte när jag åker bil och tror det är för de flesta. (Vet inte. Gissar bara.) Om inte annat så...
2
Svar
32
· Visningar
1 794
Senast: Seabaz
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 448
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp