Träningskoner

T

Trampe

:confused: Någon som vet var man kan få tag i billiga koner som man kan använda i paddocken till slalom mm. Har sett det på Hööks men vet någon nånannanstans?
Tack för svar! :bow:
 
Sv: Träningskoner

385:- är det styckepris? :eek: :eek: :eek: är dom inte kloka!

jag är ute efter sånna körkoner men det måste väl finnas billigare? någon som vet eller har köpt sådana till billigare pris?
 
Sv: Träningskoner

Jag har köpt på Eko:- förra året. Tror jag betalade 19 kr stycket. De var ganska höga. De fanns i gul, blå och grönt. Hittade de på leksaks avdelningen vid sommarleksakerna.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
373
Senast: Badger
·
Utrustning För mååånga år sedan fick jag ett par uppbindningslinor av en vän som haft dem till sina islandshästar. Jag har aldrig, varken före...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: Corax
·
Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Elendil
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Lite besviken på hab faktiskt
  • Jag vill inte vara så trött 😭

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp