Träningsoverallsjacka?

Kiwifrukt

Trådstartare
Om man inte får posta en sån här tråd p.g.a reklam ber jag om ursäkt. Men jag är ute efter en tunnare jacka och jag tänker på de där träningsoverallsjackorna/klubbjackorna man kunde få köpa via rid- eller fotbollsklubben runt millennieskiftet? Minns ni dem? Finns det något liknande nu för tiden?

Jag vill ha den i stallet när det inte är läge för vinterjacka, som nu april-maj och sen kanske september-oktober och om det regnar på sommaren. Jag är en S/M i storlek normalt men rider med säkerhetsväst och fryser lätt så vill kunna ha en tjockare tröja under och upplever att det rena ridmodet just nu är väldigt slimmat och inte alls passar mig. Så jag är inte ute efter tips egentligen på renodlade stallkläder, utan tänker mer ni som exempelvis springer/joggar utomhus eller vandrar/friluftsmänniskor? Vad använder ni? Jackan i sig behöver inte vara tjock eller fodrad, så egentligen är typ regnjackor också av intresse.
 
Sök på vindjacka, då borde det komma upp många förslag.
Jag som är hundägare/friluftsmänniska/jägare kollar i t.ex engelsons.se när jag söker "allmänna" utomhuskläder :up:
 
Kolla som sagt var på vindjackor, löparjackor, vindsheeld för vandrare, golfjackor. Själv har jag en tunn lundhagsjacka perfekt för kortare fjällpromenader och en golfjacka från peak när jag vill vara lite mer snygg i stadsnära områden :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp