Träningsschema.

L

Lillfisen04

Jag vill gärna ha tips på hur ett träningsschema kan se ut för min westernhäst, vi är hyggligt igång efter vintervilan. Men behöver stärka upp formen i alla gångarter och mjukas upp lite.
Vi har som mål att komma ut och tävla lite nu till våren. Och även gå över till stångbett helt och hållet i år, vi påbörjade lite förra året.
Gärna något slags veckoschema.
Har tyvärr inte tillgång så mycket till ridbana, men försöker åka in till ridhus ca 1ggr i veckan. Sen har jag fina skogsvägar och backar att klättra i, så det blir mest ridning i skogen.
Alla tips är välkomna !
 
Sv: Träningsschema.

Varför är alla inlägg till denna tråd borttagen ????????? :mad:
 

Liknande trådar

Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
4 517
Senast: Boj
·
Ridning Hej! Sökt runt lite och har inte hittat speciellt många inlägg om övningar osv man kan göra när man ej har tillgång till ridbana/ridhus...
Svar
2
· Visningar
786
Ridning Rider en islänning som är stark i sin grisepass. Väljer gärna pass istället för galopp osv. (Har just börjat lägga in galopp i träningen...
Svar
6
· Visningar
1 748
Senast: Gry
·
Hoppning Hur lägger ni upp träningen nu i vinter? Vad behöver ni träna på? Har er häst vilat något? När börjar tävlingssäsongen? Som det ser ut...
Svar
3
· Visningar
1 417
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp