Träningstävling i Sthlm

K

KaZa

Den 26 okt. kommer det att finnas möjlighet för de som vill träningstävla i dressyr och precision. Främst lätt klass, men vid intresse även högre klasser.

Jag har proppen. Är Du intresserad så kan jag PM:a uppgifter.

Sista anmälningsdagen är 15 okt.
 
Önskar jag kunde vara med...
Är på Vendelsö Ridskola?
Ska du vara med? Hur är det med din ponny?

(Såg lite bilder på en viss ponny och ryttare i en annan tråd, och lyckades klura ut vem du är, hoppas det inte gör något). ;) :angel:
 
Hi hi. Ja, i och med bilder blir man ju inte längre direkt okänd. Speciellt inte i ens "egna" trakter.

Men men...

Nej, jag ska inte vara med. Han är skadad och kommer inte längre att kunna gå framför vagn. :( :(


Man får ingen liten ledtråd på vem Du är? :angel: :angel: :angel:
 
Jag har listat ut vem Du är. :banana: :banana: :banana: SÅÅ stolt över mig själv.
:angel: :angel: :angel:

Hur går det för Er? Trivs Ni?
 
Varför ska Du inte vara med? H-n är väl i hygglig kondis, det är ju bara lätt klass och ni kan ju vara med i bara precisionen.
 
Hur lyckades du lista ut det?

Kondis? Vad är det? ;)
Helt ärligt, bara tanken tävla får det att vända sig i magen.
Stallägaren där jag står ska vara med och tycker att jag ska ställa upp.
Mja, vet inte. *Fegis*
Hon är fortfarande som en tunna om magen. :o
Jodå, vi trivs.
Bra träningsmöjligheter, lyxigt stall, trevliga människor, inte bara "ridfolk".
Men långt, jättelångt. Och hon blir lite mobbad i hagen.
Inte kul.
Vi flyttar nu den sista och får eget stall.
Får "på köpet" en foderponny.
Det blir säkert bra.
Vad tråkigt med din ponny. Är det helt säkert att h-n inte blir bra?
Hälsa h-n från F, och till lilla "busponnyn" också.
Är dem snälla mot varann?
 
Åh, eget stall! *avis* skulle vara grymt skönt.
Hur lyckades du med det!?

Pm:a om Du vill.

Jodå, allt går bra. Min och den andra lilla är faktiskt snälla mot varann. Däremot den nya inackorderingen är det lite synd om tyvärr. Bättre ägare kunde man hon ha. :( :(
 
Vill gärna vara med!!! med "mitt"par ,men vette sjutton hur det ser ut med den ena shettisen då hon har fått vila pga av en hälta,men får nog ta och kolla henne här i helgen och se om vilan och promenaderna har gjort nån nytt :confused:
åååh vill så gärna tävla,de går så himla fint mitt lilla par,går så bra på tömmen och allt,blir så lycklig när jag tänker på dem!!
bilder finns på sidan:
www.millis.rocks.it
inte så jätte bra bilder men lite grann iaf!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 737
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
2 984
Senast: WBanna
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp