Träningstips

Zevzan

Trådstartare
Då jag är under igångsättning försiktigt efter diverse skador Och inte har sååå många träningsmöjligheter så tar vi tacksamt emot tips.
Enklare NH övningar.
Övningar i tömkörning?
Kanske sitter något på ett bra youtubekonto för bra inspiration?
 
Vad är det för skador och vad har du fått för rekommendation från veterinär?
Artros i bak och blivit behandlat knän och kotor fram. Veterinären säger tuta och rid. Men jag har inte så mycket lust att rida fler än 2 dagar i veckan och han behöver få göra saker. Så han får egentligen göra det mesta förutom att nöta volt och backe.
Saknar mest lämpliga övningar. Känns som hjärnan står still.

Vi har en raksträcka att rida ut på just nu. Där han är livrädd för det mesta. Sen har vi ridbanan. Typ.
Annars har jag gått mycket i skogen med honom.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är på jakt efter bra friluftskläder att ha på mina hundpromenader. Är främst på jakt efter byxor, hade velat ha en friluftsbyxa fast i...
Svar
17
· Visningar
840
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 679
Senast: Solstig
·
Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp