Träns med metalldetaljer - Vart finns det?

Mary91

Trådstartare
Jag är ute efter ett träns som är svart med silverspännen, det ska vara metalldetaljer på pannband och nosgrimma och även det i silver :)

Någon som vet vart man kan köpa detta? :)

Jag lyckas inte hitta det någonstans att köpa :(

Provar att lägga in en bild på hur jag vill tränset ska se ut:

tresdstone_99194529.jpg
 
Sv: Träns med metalldetaljer - Vart finns det?

Om du söker på Treadstone clincher borde du hitta det på Nätet.
Ser ut att vara ett från dom.
 
Sv: Träns med metalldetaljer - Vart finns det?

Tack så jätte mycket :) Är ju till och med det tränset jag la in bild på här ser det ut som ;)
 
Sv: Träns med metalldetaljer - Vart finns det?

Japp, fick en länk av Seabaz där man kan köpa detta tränset! :)


Halvt KL


Någon som vet hur kvaliteten är på Treadstones träns? :)
 
Sv: Träns med metalldetaljer - Vart finns det?

Lugnt :) Japp borde vara det, jag var i princip 100% på det hihi.

Kvalitén är ju inte samma som träns i högre prisklass men för vad dom kostar så tycker jag det är väldigt bra kvalité, dock har dom ju flera olika "linjer" men jag har varit nöjd med mina saker från Treadstone som vardagsträns etc.. Speciellt om man tar hand om dom noga.
 
Sv: Träns med metalldetaljer - Vart finns det?

Har bara klämt på tränsen, men haft lite annat från dem, bla. gjord. Inget som helst fel på lädret, hyfsat fint redan från början. Bra kvalitet till det priset absolut! :)
 
Sv: Träns med metalldetaljer - Vart finns det?

Härligt att det verkar vara bra kvalitet då :)


KL


Ingen som vet andra märken som har ungefär ett liknande träns som det jag la ut på bild tidigare? Alltid kul att jämföra :)
 
Sv: Träns med metalldetaljer - Vart finns det?

Härligt! :)

Du vet inte vart man kika på ett sånt träns?
Försökte söka men kunde inte hitta just det tränset eller så missa jag det ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
126
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: Emiro
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 090
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 243
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp