Ett tips om du vill ha ett mjukt träns är att olja in det genom ett rejält oljebad. Alla mina träns har blivit supermjuka och fina av det, samtidigt som de blir betydligt mer lättskötta efteråt (blir inte alls lika smutsiga och smutsen försvinner lätt bara man drar över en svamp med lädertvål).
 
Ett tips om du vill ha ett mjukt träns är att olja in det genom ett rejält oljebad. Alla mina träns har blivit supermjuka och fina av det, samtidigt som de blir betydligt mer lättskötta efteråt (blir inte alls lika smutsiga och smutsen försvinner lätt bara man drar över en svamp med lädertvål).

Ja det är tanken.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 766
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 070
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 329
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 890

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp