IvoryTower

Trådstartare
Jag vill ha ett svart aachenträns med londonfärgat foder, typ Stubben Diana men utan bred nosgrimma , vet nån vart man kan hitta det?
:confused:
 
det på börjes finns väl inte kvar? inte i årets katalog iallafall.

det finns ett på hööks från gold medal eller något liknande. Jag vet dock inte hur det är i kvalliten eller hur det ser ut för övrigt.
 
Det är i alla fall jättemjukt. annars vet jag inte med kvalité och annat.
 
Hur bred är din nosgrimma på Diana? Det vore jättegulligt om du ville mäta den, för i kataloger står det att den är bred men ser aldrig speciellt bred ut på bilderna. Ingen mening och beställa nåt för att sen få skicka tillbaka...
 

Liknande trådar

Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Elendil
·
Hemmet Jag har aldrig lyckats hitta någon fin stjärna till granen. Jag har en som duger, men har aldrig hittat DEN liksom. Allting är liksom...
Svar
7
· Visningar
342
Senast: gul_zebra
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 161
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp