IvoryTower

Trådstartare
Jag vill ha ett svart aachenträns med londonfärgat foder, typ Stubben Diana men utan bred nosgrimma , vet nån vart man kan hitta det?
:confused:
 
det på börjes finns väl inte kvar? inte i årets katalog iallafall.

det finns ett på hööks från gold medal eller något liknande. Jag vet dock inte hur det är i kvalliten eller hur det ser ut för övrigt.
 
Det är i alla fall jättemjukt. annars vet jag inte med kvalité och annat.
 
Hur bred är din nosgrimma på Diana? Det vore jättegulligt om du ville mäta den, för i kataloger står det att den är bred men ser aldrig speciellt bred ut på bilderna. Ingen mening och beställa nåt för att sen få skicka tillbaka...
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
126
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
20
· Visningar
782
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
563
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp