linilin

Trådstartare
Har sett på wintecs hemsida att det finns träns! Alltså i konstmaterial. Är det någon som har ett sånt eller har sett dem i verkligheten? Hur är de? Är de slitstarka? samt var kan man köpa dem? Från en som hellre rider än smörjer o putsar....:smirk:
 
Sv: Träns

De ä väl i samma material som sadlarna! Vad det är vet jag inte! Ser ut som läder, konstläder kanske? En sadel som är några år syns ju knappt att den är använd!
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 292
Senast: Buongusto
·
Småbarn Nästa vecka börjar dottern på förskola och vädret verkar ha gjort att det kläckts svärmar av mygg i området. Förskolan ligger bredvid en...
Svar
10
· Visningar
1 085
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Utrustning Hejsan! Jag har en häst som är känslig runt öronen när det kommer till just nackstycket på träns. Vi har provat många olika varianter...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp