Sv: Träns

det är ju fel spännen på det där, sen ser nosgrimman inte riktigt ut att höra dit.
 
Sv: Träns

Ojdå, glömde spännena:angel: :p

till ts: Men egentligen. Är det kanske inte lättast att köpa ett kandar och sen lämna till en sadelmakare som sätter dit aachen? Eller varför inte ber denne tillverka en helt ny nosgrimma, så har du ju ett komplett kandar med:D bara att alternera
 
Sv: Träns

Men jag har redan ett kandar... :p Det får duga några år till (tills jag blivit rik :angel: ) och kandar är DYRT!

Passier hade ju helt fel spännen, fööör stora. Annars är det helt okej, tunnt och fint!

Jag vill inte ge efter för vad jag eg vill d.v.s. O.S., dom är så snygga och lädret är helt outstanding. Men det är ju så satans dyrt att jag redan nu gråter blod! :p
 
Sv: Träns

Men om du bara tillverkar en extra nosgrimma till det då? fast, det är ju kanske inte lika kul;)
 
Sv: Träns

Jag skulle (som alltid) säga döbert, spännena är innåt, kan få rundsydda lädertyglar, finns i olika tjocklekar på nosgrimma och jättebra kvalite!!
 
Sv: Träns

Jag tyckte helt klart Hubertus tränset var snyggast! Å billigast! :)
 
Sv: Träns

Men jag gillar faktiskt inte Döbert :o Tycker inte alls om dom, kan inte sätta fingret på vad det är men det känns inte alls när jag tar i dom *hmm* :angel: Skum förklaring...

Bison: haha ja, tur att jag fyller år snart säger jag bara ;)

Fairdogsparis; Näe hubertus gillar jag inte heller, haha ja jag är kräsen. en häst jag red hade ett sådant och man blir väl lite spoiled av att hålla på o känna på massa O.S.träns hela dagarna men lädret är verkligen inte av samma kvalité...
 
Sv: Träns

Jag har en plan.. vi köper dej ett 100:- träns från b*rjes, helst begagnat och äckligt också. sen får du ha de ett år och sen köpa ett nytt träns, tadaaa så kommer du lätt ta Döbert, Hubertus :D
 
Sv: Träns

Mäh! Mina fina täcken! Hädelse...

Ehm jag har ingen koll på om det är olika modeller etc men jag vill ha det "vanliga", rundsytt, aachen, rundsytt pannband, inget foder...
Min häst är så snygg (;)) att han inte behöver nåt bling :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Equilina
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 328
Senast: Minett
·
Utrustning Ja, det finns ju lite överallt men inte det jag vill ha :( Är på jakt efter ett helt rundsytt, dvs utan den där hemska blaffiga breda...
Svar
11
· Visningar
2 167
Senast: Daredevil
·
Utrustning Ibland bevaras ens drömmar.... Så blev det i mitt fall .... igår! För att göra en lång historia kort; Som den pryltokiga...
2
Svar
26
· Visningar
4 393
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp