Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Tränsfråga

Jofta

Trådstartare
736215_585.JPG

Någon som har detta träns från Hansbo Classic och vet hur det är i färgen? Det finns ju bara i brunt.. :(
Men vad jag kan se så är det väldigt märkbunt? Nästan svart?
Skulle de se väldigt fult ut till svart sadel tror ni? :crazy:

:banana:

Förresten, någon som vet vart man kan få tag i detta träna förutom på Ridlatt.se?
http://www.ridlatt.se/Dynapic/Hastsport/TR0316453.JPG

Senast ändrad:
M

My Beauty

Sv: Tränsfråga

Jofta skrev:
736215_585.JPG

Någon som har detta träns från Hansbo Classic och vet hur det är i färgen? Det finns ju bara i brunt.. :(
Men vad jag kan se så är det väldigt märkbunt? Nästan svart?
Skulle de se väldigt fult ut till svart sadel tror ni? :crazy:

:banana:

Förresten, någon som vet vart man kan få tag i detta träna förutom på Ridlatt.se?
http://www.ridlatt.se/Dynapic/Hastsport/TR0316453.JPG

jag tror att det skulle passa bra till en svart sadel. Men tänkt på att ett träns mörknar lite när du putsar

Det ska finnas i båda svart och brunt... Kolla hansbos hemsida. Jag tycker att tränset på bilden ser helt svart ut!

Jag har det i brunt, helnöjd med det! Det ser lite rödare ut på bilden än vad det igentligen är..har blixt på kameran.
IMG_0411.jpg

IMG_0416.jpg

Jag har det till svart sadel o det ser inte alls fult ut! :)

På den bilden ser tränset ganska svart ut, ja :p Men kolla med återförsäljare om de kan ha något hemma så du i alla fall kan åka och titta :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5528 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kläder&Bli fin Ytlig fråga men viktig 😄 Ni som gift er vad har ni haft för färg på väska? Ska ha vit klänning med spets och allt men hittar ingen fin...
Svar
12
· Visningar
540
Avel Jag fick en fölunge som är väldigt ljus i pälsen, vit/gräddfärgad på insidan av låren och har typ en ål (ljusa partier längst ut och sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 299
Kropp&Själ Jag är lite trött på min hårfärg. Har väldigt varmt blont hår, nästan lite åt strawberry blonde-hållet men kanske lite mer guldiga toner...
2
Svar
28
· Visningar
1 119
Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
3 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #6
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar