Tränsfråga

Jofta

Trådstartare
736215_585.JPG


Någon som har detta träns från Hansbo Classic och vet hur det är i färgen? Det finns ju bara i brunt.. :(
Men vad jag kan se så är det väldigt märkbunt? Nästan svart?
Skulle de se väldigt fult ut till svart sadel tror ni? :crazy:

:banana:

Förresten, någon som vet vart man kan få tag i detta träna förutom på Ridlatt.se?
http://www.ridlatt.se/Dynapic/Hastsport/TR0316453.JPG
 
Senast ändrad:
Sv: Tränsfråga

Jofta skrev:
736215_585.JPG


Någon som har detta träns från Hansbo Classic och vet hur det är i färgen? Det finns ju bara i brunt.. :(
Men vad jag kan se så är det väldigt märkbunt? Nästan svart?
Skulle de se väldigt fult ut till svart sadel tror ni? :crazy:

:banana:

Förresten, någon som vet vart man kan få tag i detta träna förutom på Ridlatt.se?
http://www.ridlatt.se/Dynapic/Hastsport/TR0316453.JPG

jag tror att det skulle passa bra till en svart sadel. Men tänkt på att ett träns mörknar lite när du putsar
 
Sv: Tränsfråga

Det ska finnas i båda svart och brunt... Kolla hansbos hemsida. Jag tycker att tränset på bilden ser helt svart ut!
 
Sv: Tränsfråga

Jag har det i brunt, helnöjd med det! Det ser lite rödare ut på bilden än vad det igentligen är..har blixt på kameran.
IMG_0411.jpg

IMG_0416.jpg

Jag har det till svart sadel o det ser inte alls fult ut! :)
 
Sv: Tränsfråga

På den bilden ser tränset ganska svart ut, ja :p Men kolla med återförsäljare om de kan ha något hemma så du i alla fall kan åka och titta :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
624
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 814
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 355
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
48 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp