Tråkiga tråden

Tråkuga trådar behövs också! Har fått en "3-positiva"-utmaning på Facebook och idag var de svårhittade!

Jag har ont i rumpan. Och så har jag hittat en läskig leverfläck på ryggen som jag oroar mig för, så det är också bajs. Ramlade av gräsklipparen ner i diket och skrapade upp armen och benet när jag klippte gräset, var inte ens i närheten av skönt!
 
Jag känner mig uttråkad. Har ätit en tråkig middag i min tråkiga lägenhet. Hoppar runt mellan olika sidor på nätet + ser på TV men det händer ju inget!! Jo nu börjar Tråk-Farmen. :meh: Ska byta till en annan kanal och se på tråknyheter.


:wtf:
 
Det är tråkigt att vara inlagd på sjukhus, jag har numera utvecklat fobi mot det. :eek: Det är förbannat tråkigt att inte kunna rida. Och vad är det för jäkla tråkväder här utanför va va?? :meh:
 
http://www.dn.se/ekonomi/energispecial/dn-fragar-har-du-koll-pa-din-elrakning/

"Nej, det kan jag inte säga, jag vet att jag har bytt från Eon till något annat och sen blev det Eon igen. Men jag brukar svära varje gång vi får elräkningen."

"Jag har dålig koll, jag tror inte jag har bytt elleverantör någon gång. När jag bodde i villa var det mannen som skötte allt sådant. Nu bor jag i lägenhet och då ordnar värden med elleverantör."

Tråkigt för reportern att gå runt och fråga folk den tråkiga frågan, tråkigt för folk att svara, antagligen var artikeln tråkig att skriva. Definitivt tråkig att läsa.
 
Här är det fantastiskt väder! :love:

Jag kan verkligen inte säga "glad påsk" i år, och det är jobbigt att fb svämmar över av sådant (MEN fullt förståeligt) eftersom det var på påskafton förra året som mamma togs ifrån oss :cry:
 
Jag sitter ensam hemma och har tråkigt. Väntar på att en kompis ska höra av sig men hon kommer ställa in IOM att hon börjar tidigt imorrn och redan har hintat om att hon är trött.
Dessutom har jag mens, har ont i magen och tidernas PMS. Med andra ord jag är värdelös och ingen tycker om mig :arghh::cautious: Helt enligt pmsens självklara logik alltså...
 
Hintat? Fråga rakt ut om hon tänker komma eller inte. Sådant där gör mig så fruktansvärt less! :mad:

Tråkigt: Dumpade en jag trodde var en nära vän till mig här om dagen, och upptäckte att HON blockat MIG på fb. Det nöjet hade jag velat haft ju! :mad:
 
...hon hade avblockat mig, så NU kunde jag blocka henne! :devil:

...min läkare ringde, MR över ryggen visade pajjad bröstrygg...en bra början till utredning, men jag tror det finns mer...
 
Om det är tråkigt man vill ha så kan man alltid gå in på databaserna hos http://rkrattsbaser.gov.se/ och läsa sedan länge upphörda lagar, kungörelser m.m. T.ex "Kungörelse (1940:72) med vissa föreskrifter i fråga om redovisning av förrättningsakt m.m. rörande förrättning enligt lagen den 3 september 1939 (nr 608) om enskilda vägar". :D
 

Liknande trådar

Hur är klimatet hos er på eran ridklubb/i eran förening? Säger alla hej till alla? Hjälper man varandra? Har ni stallvärdar och/eller...
Svar
4
· Visningar
1 543
Senast: Ajda
·
Mat Jag är allätare inom det söta. Allt sött går ner. Men tycker att Paradis/Alladin är rätt trista, fulla med palmolja dessutom. Så till...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 735
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp