Trampdynor

C

Cockie

Skulle någon vänlig själ som har både hund och digitalkamera kunna fota er hunds tass? Alltså undersidan/trampdynorna. Det vore så snällt! Jag håller på att måla en grej nämligen och skulle behöva en autentisk bild.. Tusen tack på förhand!! :)
 
Jag vet inte alls, förstår mig inte på Yahoo och deras bildsystem.. Tyvärr!

Jag har mina bilder på en privat server, så det är ungefär det enda stället jag kan :p
 
Ok, får försöka flytta över bilder till något annat system. :crazy: Jag som var så glad att jag lyckats med yahoo. Är inte datakunnig. :(
 
Tack snälla för att du försökte! Du får jättegärna meddela om du lyckas få upp bilderna på nån annan sajt. Någon annan som skulle kunna tänka sig att knäppa en liten bild på sin vovves trampdynor?? Vore kanonsnällt!!
 
Tripod/Spray har ett enkelt system! Jag använde mig av det innan.. Inga krångliga adresser, eller någonting svårt :)

Annars säger dom att Webshots är ganska lätt också.
 
Oj! Det är nästan så det luktade lite tåbira om den där stora tassen. :D :angel: Den kom så nära liksom :p
 
Nja bara lite... :D Jag vet ju hur sådana där brukar lukta. :crazy: Damen här brevid är inte helt väldoftande mellan tårna.

Hm... har inte doftat mellan tårna på min vappe ännu *väänta*

tja inte alls dumt, helt ok faktiskt. De kommer kanske med åren :confused:
 
Jag tycker Hobbes tassar luktar.. mysigt på nåt vis :D :rofl: :smirk:
Inte ens lite illa faktiskt.
Fast så är han ju väldigt befriad från hår o går inte gärna i nåt läskigt :p
 
Det har aldrig luktat illa om någon av våra hundars fötter.. :confused: Och det trots att en av dom var hundgårdshund med MYCKET päls även där och gick ute året runt..
 
ok, nu blir det snart mobbing åt andra hållet då. :crazy: Är ni säkra på att era hundar inte luktar det minsta tåbira. Har ni verkligen borrat in näsan i era hundars små tassingar? :o

Hm...är det bara min söta lilla vovva som har tåbira :confused: eller är det matte som har en bra näsa. :)
 
Jadå, jag luktar alltid vid kloklippningen :D Varför vet jag inte egentligen, det är något undermedvetet jag alltid gör bara..

Så ja, här ska mobbas Schäfer! :devil: :D
 
:cry: :cry: min fina lillschäfer. Hon ska få pedikyr imorgon hon. Fotbad, kloklippning och så fila lite. :idea:

Låna lite av Husses fotdeo också kanske. :D :D :angel:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 582
Senast: alicegard
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 791
Senast: ako
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
635
Senast: Anna-Bella
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp