Tramstråden

Ugh, nu försöker jag komma på namnet på den där tv-showen som var så kul - vill lägga in några gifar nu när jag kan det :D
 
Jag behöver seriöst ett liv.... eller iaf irl-vänner som har tid att träffas.

Jag har så dåligt samvete för jag har blivit en sådan där vän som aldrig har tid att träffas. Plötsligt så hade vi alla egna liv och olika scheman att det är omöjligt att passa in varandra. Kan inte en så kan inte den andra. Tur att jag bor ihop med två vänner. :love::heart
 
Jag har så dåligt samvete för jag har blivit en sådan där vän som aldrig har tid att träffas. Plötsligt så hade vi alla egna liv och olika scheman att det är omöjligt att passa in varandra. Kan inte en så kan inte den andra. Tur att jag bor ihop med två vänner. :love::heart
Gud ja, jag träffar typ aldrig någon :o men så är jag nog lite deprimerad för jag har aldrig lust för det heller :banghead:
Jag är en sådan där som trivs att bara umgås på jobbet, och det blir ju fel när man är arbetslös :grin:
 
Dubbelt :banghead:
Och så är det family guy's star wars version på tv - inte riktigt så kul som man kan tro.
 
Gud ja, jag träffar typ aldrig någon :o men så är jag nog lite deprimerad för jag har aldrig lust för det heller :banghead:
Jag är en sådan där som trivs att bara umgås på jobbet, och det blir ju fel när man är arbetslös :grin:

Även du, jag är inte alls särskilt social och trivs rätt bra de gånger jag är ensam. :D Däremot har jag separationsångest, men den går ju över efter ett tag och då brukar det fungera!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 404
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 099
Tjatter Fick idén från en annan tråd. Kan vi inte skriva en tråd om busringningar vi råkat ut för eller gjort själva? Vore kul att läsa. :D
Svar
7
· Visningar
857
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp