Trane-släpet

taccotad

Trådstartare
Vad har ni för erfarenheter av just trane-släpet? Har varit och kollat på några stycken transporter, men skulle gärna höra lite åsikter kring detta släp.

Mvh

Sv: Trane-släpet

Jag har ett enkelaxlat trane -90 som jag är väldigt nöjd med. Ska ev sälja det ändå, pga byte till boggie, men jag finner inget att klaga på. Dessutom MYCKET fräscht för att vara 15 år. Ser snarare ut som 5, välskött innan det kom till mig antar jag...

Ullis

Sv: Trane-släpet

Jag har ett enaxlat Trane-släp årsmodell 90.
Det är helt okej, ljust och inbjudande för hästarna att åka i! Skulle aldrig bytra det mot till exempel Värmlandsvagn. Var jättenöjd med Star Trailer tills jag skaffade mig min Trane, nu skulle jag aldrig byta!

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 757
Senast: Murray
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
315
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
765
Senast: Cavallo
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
875
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka