Härligt att höra! Jag körde tyngre mark idag, lite extra peppad av allt mark-snack i trådenKanske hjälpte med en tumme för idag är det bra igen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att höra! Jag körde tyngre mark idag, lite extra peppad av allt mark-snack i trådenKanske hjälpte med en tumme för idag är det bra igen![]()
Jag ska göra mitt allra bästa för att undvika marklyft iaf fram till onsdag @Frokennordberg. Så får väl helt enkelt undvika denna tråden fram till dess. Blir nämligen också väldigt peppad (och imponerad!) över det tunga lyftande som försiggår här.
Kommande vecka borde vara lite lugnare när det gäller träningen. MEN, jag är ledig fram till lördag kväll och tre av förmiddagarna är jag dessutom ensam hemma. Så förutom att trädgården ska putsas (och hunden gärna tränas) så lär jag själv få mig några längre pass då också. Får passa på att vila imorgon (om det går).
Det låter väl jättevettigt och som något vi alla kanske kan må bra av att påminna oss om ibland, att träningen är en del av livet och livet är sällan helt spikrakt eller 100% beräkneligt så det är inte konstigt om träningen följer samma mönster. Och ja, så länge man inte ligger i träning inför lopp/tävling eller liknande är det ju bara att tänka att alla minuter som blir av är bra, kroppen kommer liksom alltid att tacka en oavsett hur mycket eller lite det råkar bli just den dagen/veckan/månadenHej allihop!
Jag försöker hålla i min träningsrutin men det blir lite sisådär just nu! Det har varit SÅ mycket nu i april och början av maj. Roliga grejer nu men konferans, fest, konsert, valborgsfirande. Så varit borta en del och sen varit lite sliten efter alla roligheter och sen såklart velat ha tid med barnen. Imorgon ska jag iväg igen hela dagen sen åker min man på jobbresa och är borta hela veckan och jag är själv med barnen. Sen på lördag är det möhippa.
Jag försöker få in lite träning då och då bara för att hålla igång och sen får jag hitta tillbaka till min ordentliga rutin när allt lugnat ner sig om ett par veckor. Jag tränade iaf i torsdags ett pass på gymet. Försöker tänka att jag tränar för hela livet, inte något specifikt närtida mål och det kommer gå upp och ner hur mycket tid och energi jag har till träning
så målet är att inte tappa det helt bara utan upprätthålla 1-2 ggr/vecka så det går snabbt att komma igång igen![]()
Haha, heja heja! Du får ha som morot att du kommer vara starkare om du väntar liiiiite iafJag ska göra mitt allra bästa för att undvika marklyft iaf fram till onsdag @Frokennordberg. Så får väl helt enkelt undvika denna tråden fram till dess. Blir nämligen också väldigt peppad (och imponerad!) över det tunga lyftande som försiggår här.
Kommande vecka borde vara lite lugnare när det gäller träningen. MEN, jag är ledig fram till lördag kväll och tre av förmiddagarna är jag dessutom ensam hemma. Så förutom att trädgården ska putsas (och hunden gärna tränas) så lär jag själv få mig några längre pass då också. Får passa på att vila imorgon (om det går).
För mig är det som fungerar att planera in träningen i förtid. Så tex på söndagen ha en ungefärlig plan för veckan som kommer. Jag har aldrig tyckt att hemmaträning är jättekul så det fungerar att göra enstaka pass hemma för mig men annars har jag gymkort och planerar för minst 1 h långa pass på gymet. Just nu är målet två ggr/vecka men under vintern var det 3 ggr/v. Har en två-åring och en sex-åring.Hur får ni ihop tiden med träning, familj, jobb osv osv? Försöker få till någon form av rutin men får inte till det.
Hur får ni ihop tiden med träning, familj, jobb osv osv? Försöker få till någon form av rutin men får inte till det.
Den enklaste träningen att få in är ändå den under tjänsteresa, där arbetsplatsen har gym och det ingår mat på hotellet. Lyxigt!
Första gången jag testade hip thrust, det var en rolig övning. Kommer ha brutal träningsvärk i rumpan imorgon
Visa bifogad fil 166978
Kugghjulet.Hur ändrar en till svenska? På den appen?![]()
haha, tack de va ju väldigt tydligtKugghjulet.
Nu blir jag osäker på om du tyckte jag var otydlig och spydig, eller om du tyckte att du borde sett det självhaha, tack de va ju väldigt tydligt![]()
Nu blir jag osäker på om du tyckte jag var otydlig och spydig, eller om du tyckte att du borde sett det självOm alternativ ett, så finns det en kugghjulsikon i högra, nedre hörnet på appen (IOS-versionen iaf). Om alternativ två, det första man blir blind på är ögonen
![]()