Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första jag kommer att tänka på; sumosquats i olika varianter (sumo-gobletsquat ex) och dynamisk copenhagen plankJag har svårt att hitta övningar som tar insida lår. Tränar hemma, så inga maskiner.
Har gummiband och diverse hantlar/kettlebells.
Har ni några tips?![]()
Antingen hade jag sagt till själv om jag känner mig bekväm med det, eller så meddelar jag personal.En kille på gymmet lämnar kvar vikterna på alla grejer han använder, släden och nu senast abductor... hade ni sagt till?
Det brinner i mig trots att jag inte ska använda just dom...
Antingen hade jag sagt till själv om jag känner mig bekväm med det, eller så meddelar jag personal.
Kändes lite även idag, ville dock köra böj som tänkt så blev boxböj för att anpassa ROM. Det gick kalasfint! Det är också en övning som går att lassa på en massa i, och det är kulFår se vad jag ska hitta på för rörelse imorgon. ”Borde” köra lite böj men sitter spänningen kvar i morgon kommer det inte att funka. Kanske har isgatan töat bort tillräckligt för att göra något på utsidan, eller så… hm, ja vi får se. Press och rodd annars, kanske![]()