Träningskoner

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trampe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 298
T

Trampe

:confused: Någon som vet var man kan få tag i billiga koner som man kan använda i paddocken till slalom mm. Har sett det på Hööks men vet någon nånannanstans?
Tack för svar! :bow:

Sv: Träningskoner

385:- är det styckepris? :eek: :eek: :eek: är dom inte kloka!

jag är ute efter sånna körkoner men det måste väl finnas billigare? någon som vet eller har köpt sådana till billigare pris?

Sv: Träningskoner

Jag har köpt på Eko:- förra året. Tror jag betalade 19 kr stycket. De var ganska höga. De fanns i gul, blå och grönt. Hittade de på leksaks avdelningen vid sommarleksakerna.

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
842
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 241
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 163
Senast: Rosett
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II