Bukefalos 28 år!

Trans Island

C

cupcake

Har ett sto efter Trans Island (GB) men hittar i stort sett ingen info om honom eller morfar Lords (USA). Hittar inga andra avkommor. Inte heller bilder. Hittar inte mycket info om stammen öht. Känner bara igen de klickbara hingstarna i hennes stam, men så har jag ju ingen galoppkoll heller.
Här är stammen: http://www.galoppsport.se/shestinfo?kommando=visaHerstamning&hestId=599389

Damen ifråga omskolas från galoppen just nu. Där har hon för övrigt inte några resultat att skryta om:angel:, men snygg som attan är hon, tycker jag, och en pärla att rida :).

Tar tacksamt emot vad ni kan tänkas veta. Och förstås gärna ur ridhästsynpunkt.
 
Sv: Trans Island

Tack:)
Jo, jag har kollat där. Löpresultat och stam, men ingen bild. (eller jag kanske kollar fel ..) Fast mycket bilder bakåt finns det ju och det är ju ändå intressant.
 
Sv: Trans Island

Tack!! Och jag ser ju nu vem hon är lik:)
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Nye killens stam är ju rätt mkt grekiskan för mig, förutom när Northern Dancer dyker upp där längre bak så säger mig den ingenting...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Melynda
·
M
Trav Sitter här och funderar över min gamla märr. Betäckte henne förra året med Peace On Earth men hon tog sig inte efter 2 försök och hade...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Carolrita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp