Transaktionsförfrågan från banken

Jag blir mest förbannad på att dom inte lägger ner något eget jobb på att kolla mig, det står tydligt o klart vad pengarna går till, tex payed dog, transport 2 dogs etc på kvittot just för att det inte ska bli något tjafs
Och det är hela tiden samma personer inblandade i utlands transaktionerna, kanske är det som är problemet?
Jag handlade förut ofta med en indisk tillverkare. Betalade alltid med PayPal men en gång skulle jag betala med Nordea för orkade inte sätta in på PayPal. Nordea frös pengarna och vägrade släppa igenom till mottagaren och vägrade ge tillbaka. De kunde bara ge tillbaka MINA pengar till mig om den indiske mottagaren kunde legitimera sig på något sätt som Nordea bestämde, och som en indisk medborgare på landsbygden inte kan lösa.

Slutade med att jag blev väldigt arg och fick tillbaka mina pengar av Nordea iaf. Sen satte jag in det direkt på PayPal och betalade tillverkaren som vanligt.
 
Jag handlade förut ofta med en indisk tillverkare. Betalade alltid med PayPal men en gång skulle jag betala med Nordea för orkade inte sätta in på PayPal. Nordea frös pengarna och vägrade släppa igenom till mottagaren och vägrade ge tillbaka. De kunde bara ge tillbaka MINA pengar till mig om den indiske mottagaren kunde legitimera sig på något sätt som Nordea bestämde, och som en indisk medborgare på landsbygden inte kan lösa.

Slutade med att jag blev väldigt arg och fick tillbaka mina pengar av Nordea iaf. Sen satte jag in det direkt på PayPal och betalade tillverkaren som vanligt.
Jag tänker inte vika mig så bara för det så kontaktade jag ett par av min Ungerska uppfödare o talade om att jag nu kommer överföra pengar till dom,som ett motdrag till swedbanks nyfikenhet,skriva ut kvittona som det kommer stå candys på och skicka in dom med resten o meddela att jag from nu kommer göra det varje gång
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp