Transport till Gotland

Användare34

Trådstartare
Hej jag har ev ett halvblod som behöver transporteras till Gotland. Är det någon som har erfarenhet och vet något bra transportföretag samt vad det kostade?
 
Hej jag har ev ett halvblod som behöver transporteras till Gotland. Är det någon som har erfarenhet och vet något bra transportföretag samt vad det kostade?
Diskutera gärna transportlösningar till Gotland, men hoppa över tips om transportörer. (Det kommer alltid finnas bra och dåliga recensioner om alla...)
Mvh moderatorn
 

Liknande trådar

Fritid Vi tänkte besöka Gotland (på försäsongen) i sommar med vår 4-åring. Vår första gång där! Tips på vad vi inte får missa och plats som är...
Svar
1
· Visningar
226
Senast: Karfitsa
·
Hästmänniskan Hej! ni som något nyligen kört hem häst genom att låta en hästtransportör köra hem den åt er, vad har ni betalat? jag har kontaktat...
Svar
16
· Visningar
2 425
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
910
Hästmänniskan Hej, Finns det någon här som har erfarenhet av UPH Academy, Vessigebro, de har yrkesutbildningar som man betalar för, tex Equicoach...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp