Transporter...

M

MaLu

Sitter här med transportköpar tankar och funderar. Skulle ju gärna vilja ha ett eget släp men det tar nog ett tag innan det finns pengar till det.

Aldrig för tidigt att börja titta sig omkring tycker jag så jag börjar med en gång :D

Eftersom vi alltid bara kommer köra en häst åt gången så har jag funderat lite på enhäst transporter men det finns ju inte så många sånna. Någon som har förslag? Visa gärna hemsida där jag kan kolla :)

malu
 
Hm sök på star trailer, brenderup, värmlandsvagnen, dalavagnen, ume släp, kylingekärran....
Så kanske du hittar ngt som passar. Vad jag vet annonseras det även en del släp på annonssidorna här på buke, eller kan du kolla i tidningen ridsport, där finns massa släp-annonser.
 
Tackar tackar! :bow: De där länkarna kommer vi nog ha nytta av i framtiden :)

malu
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 622
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 206
Senast: BernT
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 709
Senast: Acto
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 827
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp