Transportfirma till Gotland

Smashingsweetie

Trådstartare
Hej,
Jag planerar att ta med mig hästen från Stockholm till vårt sommarhus på Gotland i sommar. Har någon god erfarenhet av transportörer? Rekommendationer? Pris?
Hästen är lite nervös och har svårt att stå still i trailern, så jag föredrar transportfirma.
Tacksam för era erfarenheter.
 
Hej,
Jag planerar att ta med mig hästen från Stockholm till vårt sommarhus på Gotland i sommar. Har någon god erfarenhet av transportörer? Rekommendationer? Pris?
Hästen är lite nervös och har svårt att stå still i trailern, så jag föredrar transportfirma.
Tacksam för era erfarenheter.
Jag vill påpeka att enligt forumets regler får man inte diskutera enskilda näringsidkare.

Däremot kan man diskutera praktiska saker som hur man får hästen att må bra under färjeresan etc.

/moderator
 
Hej moderator, jag vill bilda mig en uppfattning om det kan rekommenderas att transportera hästen med transportfirma och ungefär vad det kostar. Tacksam om mer erfarna Gotlandsresenärer kunde berätta om deras erfarenheter. Helt ok om de inte uppger namn på firmor. Det har jag redan googlat fram själv. Tack.
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Jag och min mamma funderar på att ta med våra hästar ner till Stockholms skärgård i ungefär 4 veckor sommaren 2024. Och då...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
3 981
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 403
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp