Trasig "laddgrej" till sladdlös skruvdragare... byta?

emma74

Trådstartare
Jag har varit så extremt korkad att jag testat att ladda batteridelen till en skruvdragare i en laddardel till en annan skruvdragare med lägre voltnivå och laddgrejen gick sönder. Finns det "reservladdare" att köpa som ersättning. Eller kan man byta ut sladdklunsen (med sladd då såklart)?
Eller behöver jag köpa en ny skruvdragare?
 
Jag har varit så extremt korkad att jag testat att ladda batteridelen till en skruvdragare i en laddardel till en annan skruvdragare med lägre voltnivå och laddgrejen gick sönder. Finns det "reservladdare" att köpa som ersättning. Eller kan man byta ut sladdklunsen (med sladd då såklart)?
Eller behöver jag köpa en ny skruvdragare?

Om du har en dyr skruvdragare av märke så är det klart värt att köpa reservdel , och då finns det också hos verktygshandlarna. Har du köpt nåt för under 1000 kronor tror jag vare sig att du hittar eller att det skulle vara värt det.
 
Jag har varit så extremt korkad att jag testat att ladda batteridelen till en skruvdragare i en laddardel till en annan skruvdragare med lägre voltnivå och laddgrejen gick sönder. Finns det "reservladdare" att köpa som ersättning. Eller kan man byta ut sladdklunsen (med sladd då såklart)?
Eller behöver jag köpa en ny skruvdragare?
Bör gå att köpa en laddare ja, om det är värt det meror ofta på märke/pris på skruvdragaren. Jämför pris på en ny likvärdig skruvdragare inkl laddare, kontra bara laddaren..
Vi har köpt paket extra lös laddare med två extra batterier. Men då har vi många olika verktyg av samma märke som batterierna används till också. Har man flera verktyg inom samma serie är det ju verkligen värt att köpa det.
Skönt med ett flertal batterier. Då finns det alltid ett eller flera laddade när de tar slut... 😊
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
3 890
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 571
Senast: Emine
·
Fritid En annan tråd höll på att tas över av det här ämnet så jag startar en ny tråd om detta ämne istället! Det borde finnas flera personer...
Svar
14
· Visningar
1 814
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp