Trasiga fibrer på Gaffelbandet!!!

Idaw83

Trådstartare
Hejsan alla Buke

Har varit på återbesök idag med min häst där det har konstaterat att han har trasiga fibrer på gaffelbandet!!

Nån som haft det tidigare på er häst ? Hur ser prognosen ut ? Hur lång redan? Några tips och trix?
 
Hejsan alla Buke

Har varit på återbesök idag med min häst där det har konstaterat att han har trasiga fibrer på gaffelbandet!!

Nån som haft det tidigare på er häst ? Hur ser prognosen ut ? Hur lång redan? Några tips och trix?
Vila, lång vila så kommer dom flesta tillbaka igen. Vad jag vet så är det oftast bra prognos sålänge man ger hästen tiden det tar och inte skadan är alldeles jättestor.
 
Vila, lång vila så kommer dom flesta tillbaka igen. Vad jag vet så är det oftast bra prognos sålänge man ger hästen tiden det tar och inte skadan är alldeles jättestor.
Ja men så klart vila m.m jag ska även behandla hans gaffel ben med min medicinska laser under tiden
 

Liknande trådar

Ridning Nån som haft trasiga fibrer på gaffelbandet? Hur har eran igångsättning sett ut ?
Svar
0
· Visningar
385
Senast: Idaw83
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 266
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: MiniLi
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
13 408
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp