Trasigt elaggregat

vippan

Trådstartare
Jag har ett batteridrivet elaggregat av ett känt märke som förra året slutade att fungera och luktade bränt... Hm... har ingen garanti kvar på det.

Vet någon om man kan lämna in det någonstans och ev få det lagat eller blir det billigare att köpa ett nytt kanske?
 
Sv: Trasigt elaggregat

Kontakta återförsäljaren (där du köpte det) och fråga om de har någon serviceverkstad de anlitar eller rekommenderar. Kontakta sedan denna servicefirma och begär ett kostnadsförslag. Kanske lönar det sig att laga, kanske (antagligen) inte...
 
Sv: Trasigt elaggregat

Min erfarenhet (men det var länge sen ett aggregat gick sönder) är att det lönar sig bra om man själv kan lista ut vilken del som är sönder o byta själv. annars är det nog väldigt beroende på prisläget på aggregatet.
PL
 
Sv: Trasigt elaggregat

Hur gammalt är aggregatet?

Det mesta talar nog ändå för att det blir billigare att köpa ett nytt. De batteridrivna kostar ju inte så väldigt mkt.
 
Sv: Trasigt elaggregat

Ja, jag får ringa imorgon och se vad som kan göras. Det är inte så förfärligt gammalt, 6 år tror jag,och det var rätt dyrt när jag köpte det (2000:-) men det finns kanske billigare som är starka och bra.

Någon som har tips på ett prisvärt batteridrivet aggregat som kan driva långa staket?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 462
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
499
Senast: cili
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 442
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 919
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp