Trasigt täcke=(

R

rabbe

Jag köpte ett nytt täcke te min pålle å andra dan han hade det på sej så gick det sönde=(
Hur lagar man det så det inte regnar igenom det....
För hållet är på ryggen=( :crazy:
 
om mitt täcke går sönder brukar jag lämna in det på lagning. Hör efter med din lokala ridsportaffär om de vet någon som sysslar med detta. Kostar inte så mycket och man vet att resultatet blir bra!

Hälsningar/ Lotta som har tummen mitt i handen när det gäller att laga täcken... :banana:
 
Det beror lite på hålets storlek...Ibland kör jag med textillim och tyg. Det senaste täcket som gick sönder lämnade jag in på tvätt och lagning, blev jättebra!!
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som lagat utetäcke med gott resultat? Hur? Har för några v sedan köpt nytt täcke till häst. Valde att betala lite mer än...
Svar
19
· Visningar
1 170
Senast: skiesabove
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
684
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 038
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp