Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Travbilder!

J

JeViVa

Halloj!
Är det ngn som vet hur/var man kan få fram "gamla" travbilder?Har en fd travare som jag skulle vilja se/ha bilder på när han sprang på banan.
Hästen heter Lord Jackon och sprang mellan :961028-030815.
Ser fram emot svar.//J :)

Sv: Travbilder!

slå upp han på travsport.se och kolla vart och när han har segrat (om han gjort det) vänd dig till den aktuella banan och fråga vem som tar segerbilder där. dom brukar spara korten i ett arkiv i typ 20 år tror jag... lycka till!!

M

Mathilda_juelTimon

hejsan. Lord jackon? en brun sak?:D kan inte finnas många travare som heter samma sak? tror mina svärföreldrar har han nu? Mvh Mathilda

M

Mathilda_juelTimon

han är så svensk som han kan bli. men ja kan inget o travare. tror han är runt 17 år:D å ja hittade res åp han på den där ravsidabn som är länkad här:D

M

Mathilda_juelTimon

jasså. gud va roligt. har han gått monté? hah det kunde ja nästan arna? du vet inte om det finns bilder eller något annat på han från någon tävling eller något? skulle vara så sjukt kul å se. för som sagt nu har han ett jätte bra liv på landet. lite halv tjock och måt toppen. men skulle vara skoj å se hur han såg ut när han va aktiv:D

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 3932 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Djur Granngården har nu en fototävling där man ska fota fåglar. Gärna fågelbon med ungar. Deras bild i tävlingen är just ett fågelbo med...
Svar
18
· Visningar
1 087
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
32 773
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
1 791
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?