Travet tar honom till USA

(Arbetarbladet)
I onsdags gick planet med destination Florida med lärlingen Jimmy Åsberg från Gävle ombord.
Nu ska Jimmy, som arbetar åt pappa Anders Lindström, till USA för att förkovra sig inom travsporten.
- Det här har jag längtat till ända sedan jag fick beskedet om att jag fick ett stipendium ur Eivin Erlandssons minnesfond, sa Jimmy dagen innan när vi träffade honom inför USA-äventyret.

http://www.arbetarbladet.se/sports_local_1.php?id=87236&avdelning_1=102&avdelning_2=120&variabel=SPOavd.gif

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 7000 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Landslagsryttaren Kristian von Krusenstierna, Stockholm, kommer till Gävle...
Svar
0
· Visningar
708
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) - Det här är ju livet! Det är ett sätt att leva. Det säger Cecilia "Cicci" Gustafsson om jobbet som ridinstruktör i...
Svar
0
· Visningar
699
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Med bara ett fåtal segrar kvar till 1000-klubben kan Gävletravets Sören Eriksson blicka tillbaka på 2006 med...
Svar
0
· Visningar
591
  • Artikel
Hästnyheter (Arbetarbladet) Gävle ryttarsällskaps Christine Fältström blev femma med sin Cadet i 1.50-hoppningen i helgens 2-dagars nationella...
Svar
0
· Visningar
585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Raka haser?
  • Sadelgjord