Travhäst som ridhäst...

C

Cinzano

var det några av er som var med på undersökningen om hur vi unga ryttare med fd travhästar har det? är ni intresserade av att vara med i ngn slags förening??? vi kan ju diskutera lite!!!
 
Jag anmälde mig och de ringde upp mig men jag hann tyvärr inte prata med henne då för jag var på lektion. Hon lovade att ringa upp igen dagen efter men gjorde aldrig det...

Får jag vara med o diskutera ändå? :bump:
 
när är man ung då? :o Jag är 21! :D
Beppo: coolt att du gillar medeltiden. Det gör jag med! ;) Jag läser arkeologi :)

Nirak
 
jag var med :smirk:! fast min är inte f.d han är bara inkörd, men sen red vi in honom istället vid 3års ålder (som vilken vanlig ridhäst som helst) för att han blev så liten och kort i kroppen. det var det bästa vi kunde ha gjort =)
 
Jag var med i undersökningen! :banana:

Fick hem resultatet för ett tag sedan, men tyvärr kom det till min gamla adress, (har blivit sambo sedan dess :love:)
så jag hämtade inte posten där förrän vid månadsskiftet...
Så jag missade mötet som var på Solvalla! :(

Nån som var där? Vad sades? Jag hade jättegärna kommit om jag bara vetat om det i tid...

Tycker det är bra att det händer nåt för ridtravarna, men tycker att det var VÄLDIGT lite folk som var med i undersökningen. :confused: Vad beror det på? För det finns ju mängder av travhästar i Sverige som har fått en helt ny karriär...(Bra låt, förresten! :angel:)
 
Jag var där !!
Klubben heter nu mera Svensk Ridtravar förening. Vi har startat interimstyrelse och det kommer kallas till årsmöte i februari.
Mycket bra sas och jag tror det kommer bli ett rejält lyft för travhästen som ridhäst !!! PM gärna mig så skall jag se till att ni får info om klubben så småningom och inte glöms vid ev. utskick.
/Cetzy
/Cetzy
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Vad händer egentligen med travhästar när deras karriär på travbanorna är över? Det, och mycket annat, diskuterades i TV4 Nyhetsmorgons...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: Gunnar
·
Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 560
Senast: Bison
·
Träning Hej! Jag ska ta över en häst som är 12 år. Hon gick som travhäst från att hon var 4-8 år sedan tog en familj över henne som tänkte ha...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp