Travhingstars temprament

Sryoqwe

Trådstartare
Vad känner ni till om valfri travhingst som avlas på? Vad brukar den lämna för temprament?
Jag är mest nyfiken på Racer Bourbon (efter Love You), Giant Chill och Tibur (född 1963), men berätta gärna det ni vet :)
 
Har bara träffat en efter Giant Chill, kan varit en av de sista avkommorna. De var en vallack, kolsvart. Trevlig prick inga större bekymmer att hantera honom. Träffade honom till och från i 3 år under gymnasiettiden. Blev aldrig någon stjärna på banan men gjorde de han skulle helt enkelt.
 

Liknande trådar

Avel Jag undrar vilka dressyrhingstar (halvblod) det finns som man vet lämnar behagligt temprament. Och gärna lite kvalite för hoppning...
Svar
7
· Visningar
2 097
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 881
Senast: Nox
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 975
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp