"Travtäcke"

Jempan

Trådstartare
Skulle vilja köpa ett billigt "travtäcke", används ju garanterat på andra hästar oxå men ja vet att dom finns på valla därför ja kallar dom så :smirk:

Vet inte hur ja ska förklara dom men...glansiga, typ 3 färger o används gärna på tävlingarna (solvalla mm) en resårgjord o tunna band mellan både framo bakben...

vart kan mna hitta BILLIGT sånt här täcke alltså inte över 1000lappen som på valla?? ...hoppas nån iaf förstår va ja menar :crazy:
 
Sv: "Travtäcke"

Menar du bävernylontäcken?
Isåfall finns det på ladugårdsinrede, Z-täcket har liknande modeller, då kan du själv bestämma färger och om du ska ha gjordar eller bensnören. De är billigare än travtäckena på ladugårds inrede och minst lika fina det jag köpte kostade 575:- kronor.
 
Sv: "Travtäcke"

Jag har köpt ett travtäcke (finn-tack) till min ponny på lillhästen i stav och jag tycker det är jätte snyggt...funderade att inskaffa ett till :love: + att det inte alls var så himla dyrt...
 

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 324
Senast: Shixle
·
Övr. Hund Usch jag skäms nästan. I denna värld där jag försöker tänka hållbart & visst jag syr själv, köper begagnat osv men har ändå lite ångest...
2
Svar
38
· Visningar
2 424
Senast: Idahoe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
699
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
4 913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp