JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Leva igen en dröm om frihet och glädje
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Startad av IngelaH
5 Apr 2025
Svar: 0
Visningar: 683
Dagbok
Hur vet man? Hur bestämmer man sig?
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
Startad av SweetSunday
27 Jan 2019
Svar: 97
Visningar: 18 312
Allmänt
Tillbaks till stress...
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Startad av cassiopeja
10 Sept 2017
Svar: 5
Visningar: 1 341
Dagbok
Till minne av Räkan
Gnägg Tack för allt kära vän.
Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
Startad av Ottilia
15 Nov 2014
Svar: 28
Visningar: 4 202
Hästmänniska
Vad gör vi? Del CCXXVI
Tjatter Ledig! Har slöat på fm och nu ska jag ta mig till stallet i dagsljus och sol. Underbart! Väderprognosen för i morgon ser solig men...
Galant
Alldeles nyss
Svar: 1 282
Visningar: 29 592
Allmänt
Men alltså elpriserna?
Hemmet Vad är ett rimligt elpris?
På slutet av 80-talet så kostade el 1 krona/kWk.
Det motsvarar 2.50 sek i dagens penningvärde.
Vilket är...
Inte_Ung
1 minut sedan
.
Dagbok Jag blir faktiskt sjukt irriterad på vissa här.
Skulle inte jag kunna hitta någon någon gång. Nej tydligen inte enligt @bettysmatte för...
karamelldrottningen
4 minuter sedan
Svar: 1 076
Visningar: 75 693
Dagbok
FÅRtråden
Lantbruksdjur MV-status och sådant. Jag hittar inte vad som betyder vad. M3, är det fria djur?
Sryoqwe
17 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 234 062
Djur
Min katt är sjuk
Katthälsa Det kommer att göras en MR på Toni. Och ny provtagning på toxoplasma. Hon har inte svarat på önskvärt sätt på Bonqaten och det är inte...
Wille
Idag kl 12:35
Svar: 90
Visningar: 8 474
Katt
Träns - hur många har ni?
Utrustning Funderar över träns.
Rent krasst behövs ju egentligen bara ett (även om variation kan vara bra), men hur ser det ut i verkligheten...
Startad av DarkInNight
Igår kl 12:49
Svar: 25
Visningar: 571
Utrustning