Tre dagar med hund

Det har varit väldigt roligt att ha hund i huset. En som alltid är glad liksom.

Varit tre blöta dagar. Herregud vad det har regnat, och snöat, och regnat. Jag kommer nog inte torka upp förens runt midsommar efter alla dessa turer i regn och slask. Igår lyckades jag dessutom snubbla i skogen, allt flög ut ur jackfickan, jag var snabbt upp på fötter för att kolla om någon såg mig, tills jag insåg att jag fortfarande var i skogen. Så går det när man ska filma och gå samtidigt :rofl:

Idag ska hunden åka hem. Kommer bli tyst, tråkigt och oändligt med plats i både soffan och sängen. Men jag behöver sova och katterna behöver på pusta ut lite. Jag kommer dock sakna henne. Vi har blivit oskiljaktiga på dessa dagar, hon är med mig precis överallt.

Idag mötte vi upp en kompis och hennes hund och herregud vad Sakura blev glad. Hon ylade verkligen av glädje. Maken har än så länge inte känt av henne så mycket. Lite kli i ögonen igår vilket inte var så konstigt då hon låg över honom :D

Längtar tills det blir sommar och hon kan vara med oss ute hela dagarna. Det är så mycket enklare då.
 

Bifogade filer

  • IMG_20220215_100420.jpg
    IMG_20220215_100420.jpg
    307,5 KB · Visningar: 29

Söta vovvar!
Att umgås med djur är verkligen mysigt.

Ja det är jätte mysigt. Djur är okomplicerade och ger tillbaka så mycket glädje. Min dröm vore att kunna ta över den här hunden men allt beror på om min man fortsätter tåla henne hyfsat bra. Hon är löjligt enkel att ha att göra med :heart
Går bra ihop med alla hundar hon träffat, aldrig en sur min. Min dotter älskar henne och hon älskar min dotter.
 

Bifogade filer

  • IMG_20220214_074614.jpg
    IMG_20220214_074614.jpg
    239,9 KB · Visningar: 33

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 282
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 038
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok B hojtade upp mig på messenger igår och undrade om jag kunde ha Fille från lunch till halv tio idag och det kunde jag ju. Han kom runt...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp