Trekkerland sadel?

Kladdkakssmet

Trådstartare
Hej!
Var inne på s*ddle*utlet och kikade lite, och såg en sadel som hette Trekkerland och var en sadel som var avsedd för distansritt / uteritt främst. Den såg väldigt skön ut så jag blev ganska intresserad.
Har aldrig sett en sådan förut, vet någon hur den skiljer sig ifrån en vanlig alroundsadel t.ex, har den bom eller är den bomlös? Jag hittade inte så mycket info om den på hemsidan, och min andra fråga är hur bra den hemsidan är? Priserna är lite lägre så jag blev lite misstänksam på kvalitén :).
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har av och till drömt om en Star Trekk Espaniola, sedan 2008. Min briljanta plan var att köpa en sådan under nästa vår, men nu...
Svar
5
· Visningar
1 462
Senast: Equidaem
·
Utrustning Okej, jag behöver lite hjälp! Är på jakt efter en ny sadel till min islandsvalack då hans nuvarande (Globus Clic) inte passar. Min...
Svar
0
· Visningar
3 590
Senast: elfi
·
Utrustning Har tidigare i flera år kört med pikeur cindy men köpte i vintras ett par Gersemi sunna eller nåt liknande? tror jag de hette iaf...
Svar
6
· Visningar
1 884
Senast: kvandi
·
Utrustning Jag har lite trubbel med att hitta en bra sadel som passar herrn och mig. Herrn behöver en xxvid bom, med rak rygg och en som lämnar...
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp