Topolino

Trådstartare
Jag är inte avundsjuk!

Neeej då, inte alls...

Trist bana och hästarna luktar säkert illa eller något sånt. :crazy:

article-1149289-038D3AB7000005DC-499_468x296_popup.jpg


article-1149289-038D35A3000005DC-363_468x313_popup.jpg


(Kauto Star och Denman tränar på Manor Farm)
 
Sv: Trevligt?

Nejdå jag blir inte heller alls avundsjuk INTE alls...

Jag menar vem vill byta bort Dyrehaven mot det där?? :confused::angel:
 
Sv: Trevligt?

Nejdå jag blir inte heller alls avundsjuk INTE alls...

Jag menar vem vill byta bort Dyrehaven mot det där?? :confused::angel:

Aah, Dyrehaven och Jägersborg Hegn. Vore de inte så hopplösa med sina "skovtegn" har du en poäng där. Jag må vara miljöskadat, men Lamorlaye är det enda stället, jag har ridit, som jag har gillat bättre.
 
Sv: Trevligt?

Ser faktiskt riktigt otrevligt ut. Jag föredrar -15 grader och blåst, det gör det hela till en mycket större utmaning och prestation.
Träna hästar i varmgrader kan väl vem som helst;)
 
Sv: Trevligt?

Aah, Dyrehaven och Jägersborg Hegn. Vore de inte så hopplösa med sina "skovtegn" har du en poäng där. Jag må vara miljöskadat, men Lamorlaye är det enda stället, jag har ridit, som jag har gillat bättre.

Måste hålla med om att det är bättre än Jägers (Täby/göteborg kan jag inte uttala mig om). Men med upptrampade frusna ridstigar och glatta gångstigar och pigga hästar är inte heller den bästa kombinationen! ;) (För att inte nämna pulkor, skidor, stavgångare, löpare hjortar.... :angel:)

Och ja- Chantilly är alltid i topp! :love:
 
Sv: Trevligt?

Piffpuffen skrev:
Ser faktiskt riktigt otrevligt ut. Jag föredrar -15 grader och blåst, det gör det hela till en mycket större utmaning och prestation.
Träna hästar i varmgrader kan väl vem som helst

Håller med. :cool:

Jobbigt bara om hästen nitar mitt i kurvan på sista bilden. Ser väldigt brant ut på andra sidan staketet...:p
 
Sv: Trevligt?

:
Jobbigt bara om hästen nitar mitt i kurvan på sista bilden. Ser väldigt brant ut på andra sidan staketet...:p

Precis min tanke med, kan lätt se mig själv singla över staketet och fortsätt ut i oändligheten medans hästen står kvar på rätt sida och garvar rått:D
 
Sv: Trevligt?

Håller med. :cool:

Jobbigt bara om hästen nitar mitt i kurvan på sista bilden. Ser väldigt brant ut på andra sidan staketet...:p

Fast att landa i utförsbacke är ganska OK, helt klart bättre än plan mark, i alla fall enligt mina självstudier i ämnet. :D
 

Liknande trådar

Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 617
Senast: Stereo
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 325
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 342
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
21 602
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp