Trimmer för finjustering

Harbor

Trådstartare
Tänkte skaffa en trimmer för hästens huvud och andra småplatser där det krävs lite finjustering. Tips på bra apparat som inte kostar skjortan? Eller borde man kolla på trimmers för hundar?
 
Har för mig att det är en Lister vi har också, köpte samma som veterinärkliniken har.
Älskar våran, klipper travhästens öron in för varje start pga av att de ska bli enklare och stoppa i rycktussarna och hon är i för sig van att klippa öronen med stor maskin men tycker den här är bättre, den låter ju som sagt inte så illa :p
 
Jag köpte nu en Lister som hette Adagio. Har inte sett den förut, men verkade rejäl, ändå liten, och uppladdningsbar.
A9A39D59-9D2B-4346-8020-C80A1EA4B6F9.jpeg
A9A39D59-9D2B-4346-8020-C80A1EA4B6F9.jpeg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Inser att jag behöver köpa en riktigt bra trimmer till min blivande dvärgpudel. Jag har en till detaljer (nos och tassar), men behöver...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej fellow hundnördar! Skulle behöva lite hjälp i tänkandet kring en andra hund. Har för närvarande en snart 3 år gammal aussie-kille...
2
Svar
33
· Visningar
2 138
Senast: snorp
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 671
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 493
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp