Trist utveckling här på forumet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hoppas ni tar till er min kritik.
Annars fyller denna tråd inget syfte mer än att hota användare.
Det skulle vara intressant att veta vart den godtyckliga gränsen går också. Det har jag aldrig fått nåt svar på och förmodligen kommer jag inte få det förren du/ni med glädje trycker på avtryckaren. Jag gör mitt bästa för att inte vara otrevlig även om andra många gånger varit det mot mig.
Nu är det du som tar detta publikt.
Det handlar nog i ditt fall mindre om att vara otrevlig och mer om att vara väldigt enkelspårig och ofta hamna i samma diskussioner om samma ämnen lite oavsett vilken tråd det är.
Sedan har jag för mig att du under ditt gamla användarnamn på slutet till och med erkände att du bara trollade.
Du fick även lite mer specifik info i svaret på ditt varnings-PM för någon vecka sedan.

Som sagt jag anser inte att du har passerat gränsen denna gång, men du är egentligen permanent bannad vilket innebär att du inte skall vara här.
 
Nej, du gjorde som vanligt och fick den att handla om dig iom att du själv drar upp att du har dubbelnick mm.

Ja alltså jag fattar inte att jag går på det fortfarande. Min enda relevanta fråga från att jag började svara har inte fått något svar men jag har lagt tid och energi på att skriva flera svar på ickegrejer. Jag måste lära mig vilka jag inte är kompatibla att konversera med.
 
Du syftar på dubbelnick? Den problematiken har ju tagits upp, jag visste inte att det var så klurigt med IP adresser som @Gunnar då förklarade. Jag suckade lite inombords tidigare kring tillåtandet av dubbelnick men har helt släppt det nu tack vare det faktiskt.
Eftersom det är som det är med ip adresser är det ju egentligen ingen idé att permanent banna någon
De dyker ju upp igen ändå uppenbarligen
 
Fast så svårt är det inte om man läser vad du själv skrev, och även läser det tydliga svaret att det var just ett svar på ditt ”exempel” 👍
Låt oss bara säga att mitt inlägg var möjligt att tolka olika. Jag är inte alltid så rak och ärlig. (Detta kan också tolkas på olika sätt.) :)
 
Nu är det du som tar detta publikt.
Det handlar nog i ditt fall mindre om att vara otrevlig och mer om att vara väldigt enkelspårig och ofta hamna i samma diskussioner om samma ämnen lite oavsett vilken tråd det är.
Sedan har jag för mig att du under ditt gamla användarnamn på slutet till och med erkände att du bara trollade.
Du fick även lite mer specifik info i svaret på ditt varnings-PM för någon vecka sedan.

Som sagt jag anser inte att du har passerat gränsen denna gång, men du är egentligen permanent bannad vilket innebär att du inte skall vara här.
Det var ju toppen med PM-et. Det har aldrig hänt tidigare.
Tänk om man kunde få lika utförliga svar innan man blir bannad nästa gång.
Istället för ett generiskt mejl om att man har varit otrevlig. Trots att så inte var fallet.
 
Eftersom det är som det är med ip adresser är det ju egentligen ingen idé att permanent banna någon
De dyker ju upp igen ändå uppenbarligen
Jo, jag har tänkt lite i de banorna, men jag anser att det ändå kan vara en bra markering i vissa fall och jag tror att vissa har valt att hålla sig borta eller ändrat sig så pass mycket att de inte blir varnade och bannade igen vilket i så fall är ett bra resultat.
 
Jo, jag har tänkt lite i de banorna, men jag anser att det ändå kan vara en bra markering i vissa fall och jag tror att vissa har valt att hålla sig borta eller ändrat sig så pass mycket att de inte blir varnade och bannade igen vilket i så fall är ett bra resultat.
Och de som inte ändrar sig blir ju snart igenkända ändå
 
Låt oss bara säga att mitt inlägg var möjligt att tolka olika. Jag är inte alltid så rak och ärlig. (Detta kan också tolkas på olika sätt.) :)

Det är en ypperlig reflektion från din sida 👍 Tolkas säkerligen olika den också beroende på vem som läser ☺️
 
Det var ju toppen med PM-et. Det har aldrig hänt tidigare.
Tänk om man kunde få lika utförliga svar innan man blir bannad nästa gång.
Istället för ett generiskt mejl om att man har varit otrevlig. Trots att så inte var fallet.
Så du planerar redan att bli bannad igen då vet vi det :up:
Och du säger också att du blivit bannad utan anledning men eftersom du egentligen är bannad och förväntar dig att bli bannad igen tar du överhuvudtaget till dig någonting någon säger till dig eller trollar du konstant
 
Så du planerar redan att bli bannad igen då vet vi det :up:
Och du säger också att du blivit bannad utan anledning men eftersom du egentligen är bannad och förväntar dig att bli bannad igen tar du överhuvudtaget till dig någonting någon säger till dig eller trollar du konstant
Nej, men det kommer förmodligen att ske. Gunnar hotade ju med att nästa gång så kanske...

Hur ska jag ta till mig när jag inte fått någon förklaring alls tidigare?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Takire
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 995
Senast: mars
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp