Depp depp depp. Totalt ihop-deppad. Livet går på i samma tristess hela tiden, inga utmaningar. Bara samma gamla vanliga tugg, dag ut och dag in. Jag har egentligen jättemycket att göra med hus och trädgård och allt men när jag kommer hem från jobbet är det som om all luft gått ur och kvar är bara tristess. Jag försöker ta tag i saker men det går inte. Jag i princip ställer mig och stirrar på det som behöver göras och kommer inte för mig att göra något alls.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Byt jobb? Ja, jag söker alla jobb som verkar intressanta. Hittills kammat noll på den strategin.
Men gör något kul istället då? Ja, jag försöker det med. Jag knallar in i syrummet och sätter mig och stirrar in i väggen. Längre kommer jag inte.
Sök hjälp! Javisst, så de kan börja mixtra med ännu fler mediciner som mest ger biverkningar och väldigt liten effekt. Dessutom måste jag då ta ledigt från jobbet och det har jag inte råd med.

Men skit i det då? Ja, det tror jag att jag gör.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
460
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Jag har under den senaste tiden suttit och broderat mycket. Jag har haft ett precis påbörjat broderi liggande i bokhyllan i flera år och...
Svar
19
· Visningar
1 702
Senast: MiaMia
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 390
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag både vill och inte vill gå till jobbet jag både vill och inte vill bry mig Men jag tror jag bryr mig för mycket och hur lär man sig...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp